Rozliczenia na koniec roku

Minęły 364 dni czytania i słuchania książek. Trochę też oglądania, wczoraj na przykład obejrzałam “Pod mocnym aniołem”. Tu ciekawostka film robi na mnie większe wrażenie niż książka. Jednak inaczej się o wymiocinach czyta a inaczej je ogląda. K wypożyczył Makbeta na DVD. Więc literaturę mamy też na dużym 55 calowym ekranie.

Wracając jednak do mojej tabelki z przeczytanymi książkami stanęło na 18 książkach i 9 audiobookach. 1,5 książki miesięcznie. Wychodzi to trochę jak z rządami PiS. Jak porównać do poprzedników to genialnie. Jak porównać do marzeń o dobrej władzy to bardzo marnie. Odpowiednio u mnie, jak porównywać się do średniej w kraju jest się z czego cieszyć. Jak skonfrontować to z potrzebami – ręce załamać.

Pomysł się w domu przyjął mój K też prowadzi swoją tabelkę. Kontynuujemy w nowym roku. Inaczej ciężko o motywację.

lib

A i na koniec trochę złośliwości. Nieraz mam okazję w TV wysłuchać Rysia Petru. Mam wrażenie, że też powinien stworzyć sobie tabelkę w exelu (pracował w banku więc wie o co kaman) z przeczytanymi książkami. Widać pewne deficyty.

3 thoughts on “Rozliczenia na koniec roku

  1. Jak to jest żono, czy wy te książki czytacie na ilość ? Wam ktoś płaci od przeczytanej sztuki ? Chyba liczy się ilość i lepiej przeczytać jedną dobrą niż 18 badziewiów. Oczywiście, czym jest dobra książka, też można się kłócić. Po co wam te tabelki ?

  2. Tabelki służą dyscyplinie, wymuszają aktywność i współzawodnictwo. Do rozwoju osobistego zastosowaliśmy korporacyjną metodę. Ważne jest też to, co stało u podstaw tabelki. Otóż w sytuacji gdy nie liczysz przeczytanych książek nie wiesz ile ich przeczytałeś, 9 a może 12? I na koniec dnia nie wiesz czy czytasz dużo czy średni czy mało. A zarządzać to znaczy liczyć. Można powiedzieć, że dzięki pomysłowi K zarządzamy procesem akumulowania wiedzy w rodzinie.

  3. Straszne jest to co piszesz. Gdzie tu przyjemność czytania ? Co za różnica czy czytasz dużo czy mało ? Czytaj tyle ile lubisz

Leave a Reply

